Τελικά υπάρχει ασφαλής ποσότητα αλκοόλ; Νέα μελέτη ανατρέπει όσα γνωρίζαμε | Επικαιρότητα στο LivePress.gr

Νέα επιστημονική μελέτη βάζει τέλος στον διαδεδομένο μύθο ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να ωφελήσει την υγεία. Σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Journal of Studies on Alcohol and Drugs, οι κίνδυνοι για…
Το LivePress.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →