Τσεχία: Απαγόρευση χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από το 2027 σύμφωνα με κυβερνητικό σχέδιο
Η τσεχική κυβέρνηση υπέβαλε νομοσχέδιο για την απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027, δήλωσε τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός Αντρέι Μπάμπις, εντασσόμενος σε μια αυξανόμενη… Τσεχία: Η κυβέρνηση σ…
Το LivePress.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →